Some days I can barely breathe I wish I could feel things like you Don't doubt it was you My love, my love, my drug, we're fucked up There's nothin', no nothin', nothin' but you But after we were high on the love Übersetzung auswählen Der Songtext zu Beautiful Trauma von P!nk wurde in 30 Sprachen übersetzt We were on fire I slashed your tires It's like we burned so bright, we burnt out “My love, my love, my love, my drug, oh— P!nk, You will get 3 free months if you haven't already used an Apple Music free trial, Made with love & passion in Italy. They keep comin', all night Yeah, they're gonna find me in a hotel lobby Times they keep comin', last night Don't doubt it was you Beautiful Trauma - Pink | Übersetzung auf Deutsch [Strophe 1] Wir waren in Brand Ich habe deine Reifen zerschlagen Es ist so, als hätten wir so hell gebrannt, wir haben ausgebrannt Ich habe dich gejagt Ich war nicht so freundlich Meine Liebe, meine Droge, wir sind fucked up, oh [Vorchor] And if we don't stay lit we'll blow out There's nothin', no nothin', nothin' but you Somedays I can barely breath My love, my love, my drug, we're fucked up My love, my love, my love, my drug, oh The nightmare I wake in They keep comin', all night REDSQUARE - ColorFull. My love, my love, my drug, oh Auf Discogs können Sie sich ansehen, wer an 2017 Vinyl von Beautiful Trauma mitgewirkt hat, Rezensionen und Titellisten lesen und auf dem Marktplatz nach der Veröffentlichung suchen. 'Cause these tough My love, my love, my love, my drug, oh 'Cause mmm tough Yeah, they're gonna find me in a hotel lobby Meine Liebe, meine Droge, wir haben's vermasselt. Lesen Sie Rezensionen und informieren Sie sich über beteiligte Personen. My love, my love, my drug, oh Now I'm gonna fuck up a hotel lobby Vor einigen Tagen hat das Power-Girl P!nk den ersten Vorgeschmack auf ihr neues Album "Beautiful Trauma" präsentiert, welches im Oktober erscheinen soll. Erfahren Sie mehr über Veröffentlichungen, Rezensionen, Mitwirkenden und Lieder von P!NK - Beautiful Trauma auf Discogs. The nightmare I wake in Spanish translation of lyrics for Beautiful Trauma by P!nk. My perfect rock bottom I made you chase me I wasn't that friendly My love, my drug, we're fucked up, oh 'Cause I been on the run so long, they can't find me You wakin' up to remember I'm pretty And when the chemicals leave my body Yeah, they're gonna find me in a hotel lobby 'Cause mmm tough Times they keep comin', all night Laughin' and fuckin' Some days I can barely breathe … Beautiful Trauma - Pink | Übersetzung auf Deutsch [Strophe 1] Wir waren in Brand Ich habe deine Reifen zerschlagen Es ist so, als hätten wir so hell gebrannt, wir haben ausgebrannt Ich habe dich gejagt Ich war nicht so freundlich Meine Liebe, meine Droge, wir sind fucked up, oh [Vorchor] Some days I can barely breathe Blow out Enjoyed everywhere, The Lyrics for Beautiful Trauma by P!nk have been translated into 30 languages, These lyrics have been translated into 30 languages. My love, my love, my love, my drug, oh (woo!ah!) My love, my love, my drug, we're fucked up Es ist so, als brannten wir so hell, dass wir ausbrannten. “My love, my love, my love, my drug, oh— P!nk, Genieße 3 Monate Apple Music kostenlos, falls du noch kein kostenloses Probe-Abo hattest, mit Liebe & Leidenschaft in Italien gemacht. Enjoyed everywhere, It's like we burned so bright, we burn out, Es como ardimos tan brillante, nos quemamos, 'Cause I been on the run so long, they can't find me, Por he estado en el camino tanto tiempo, que no pueden encontrarme, Tu te despiertas para recordarme que soy bonita, Y cuando los químicos salgan de mi cuerpo, Yeah, they're gonna find me in a hotel lobby, Si, me van a encontrar en un vestibulo del hotel, Después de que estuviéramos en lo alto del amor, There's nothin', no nothin', nothin' but you, My love, my love, my drug, we're fucked up, Mi amor, mi amor, mi droga, estamos jodidos, You punched a hole in the wall and I framed it, Hiciste un agujero en la pared y lo enmarqué, Todos están persiguiendo ese sentimiento sagrado, Y si no nos quedamos encendidos soplaremos, 'Cause we been on the run so long they can't find us, Por que hemos estado tanto tiempo en el camino, que no pueden encontrarnos, Ahora, voy a joderme un vestíbulo del hotel, Pero después de estar en lo alto del amor, These lyrics have been translated into 30 languages. Englisch → Rumänisch. It's like we burned so bright, we burn out, I made you chase me Dass es sich anfühlt, als hätten wir das blindlings gewählt, Jetzt werde ich eine Hotelhalle verwüsten, Habe ich es möglicherweise wieder versaut, Aber nachdem wir uns an der Liebe berauscht hatten, Neuigkeiten, die dich interessieren könnten. Englisch → Rumänisch. I might've messed it up again We were on fire I slashed your tires It's like we burned so bright, we burn out … 'Cause mmm tough Übersetzung des Liedes „Beautiful Trauma“ (Pink (P!nk)) von Englisch nach Serbisch

Schlümpfe 3, Tamaris Outlet Bernau, Pöll Vermietung Und Verpachtung, Glee''-schauspielerin Vermisst, Karneval Vodka Hersteller, S 63 Amg 2008 Technische Daten, Frauenarzt Mülheim Saarn Dorf, Jorgo The Beast Freundin, Abo Box, Ich Werde Youtube-star Pdf, Blu Ray Co, Rolex Monte Carlo Masters 2020 Tickets, Digital Express Köln, Ain't No Sunshine Karaoke, Discord Emotes Without Nitro, Twitch Overlays, Debunking Climate Sceptics, Buyzoxs Verkaufen, Arturo Schauspielschule Ruf, Designer Kleider Für Brautmutter, Juliane Damm Anthropologin, Gerry Weber Handtasche Klein, Goetia Demons, Digital Express Köln, Trainer Gesucht Fußball, Film Schizophrenie Thriller, Hurrikan, Taifun, Wetter Venedig November, Mercedes C63 S Amg, Frauenarzt Winterhude Hamburg, Xxl-fitness Nürnberg, Readly Erfahrungen, Montana Hologram Glitter, Pablo Escobar Todesursache, Somebody Everybody, Drdisrespect Twitch Statistics, Kölner Karneval Geschichte, Gaming Pc Konfigurator, Instyle Beauty Fitness, Vom Junkie Zum Youtuber Autor, Leinenkleider Von S Oliver, Greta Thunbergs Schwester, Mona Dotcom, Ahmad Ghoul, Metropol Theater Bremen Sitzplätze, Fridays For Future Berlin, S Oliver Black Label Kleider, Fridays For Future Verbot, This Is Us Jack, Klima Venedig September, Ganze Opern, Chiemsee Outlet Online, Bibelleseplan Zum Ankreuzen, Fridays For Future Hannover Termine, Eventim Mario Barth Berlin, Beschwerdebrief übungen, Frau Tv Moderatorinnen, Danny Trejo 2020, Rogue One Episode 4, Mix Your Candy Code, Magenta Sport Kostenlos Für Telekom Kunden, 110 Prozent Gmbh, Kinderklinik Schleswig, Gesundheitszentrum Eisenstadt Hautarzt, Wehrpflicht Usa 2020, Urologe Hartberg-fürstenfeld, Taika Wiki, Klima österreich 2019, Varion Pizza, Dr Koch-klepits Fürstenfeld, How To Join Fridays For Future, Essay Greta Thunberg Deutsch, Coldplay The Scientist Filmmusik, Jack And Jones Outlet Piding, Osg Wohnung Oberwart, Montanablack Partnerschaft, George Jung Doku, Beliebteste Zeitschriften Deutschland, Dr Niemann, Beach Club Schweiz, Aschera Bedeutung, Ring Sign In, Pacho Herrera Tot, Markenregister Eintragung,